tirsdag den 18. oktober 2011

Arrgh, hvem har slukket for fryseren!!

Nå i dag efter at have sovet nogle timer (har været i nattevagt fire dage), bliver jeg vækket til nyheden om at alle mine nedfrossede cupkager var tøet, hmmm. Der er også kun 70 af slagsen...
Men der er jo som bekendt ikke noget, der er så skidt at det ikke er godt for noget, så her kommer lidt billeder af de kager, som var i fryseren uden pynt, opskrifter følger senere.
Og så kan det da også være, at kollegaer og naboer bliver glade om et par timer, når jeg begynder min uddeling af kagerne for selvom jeg er tosset med kage, så kan min mand og jeg ikke spise 70 cupkager inden de bliver dårlige :-)

Første kage er chokolade med cheesekagefyld og chokoladestykker

Anden kage er hummingbirdcupkage opskriften på den er i et tidligere indlæg


Tredje kage er vaniliecupkage med fersken i bunden


Fjerde kage er banancupkage med kanel og ingefær i dejen


Femte cupkage er Brownie med peanuts og mørke og hvide chokoladestykker i


Sjette kage er vaniliecupkage med jordbær i bunden


Det var alt for nu, jeg har jo travlt når der skal pyntes så mange kager inden den femte og sidste nattevagt i denne omgang. Så følg med, der kommer snart opskrifter til disse kager og selvfølgelig billeder af dem med pynt på - det er jo det sjoveste ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar