torsdag den 13. oktober 2011

Filmaften

I dag har været en dag i filmens navn, vi er med i biografklubben og havde endnu ikke set de to første film Dirch og Headhunterne.
Det har vi nu og jeg må sige at Dirch er set med blandede følelser. Nu er jeg selv en af dem som er født efter hans død og har aldrig før nu sådan rigtigt troet på at den enormt sjove og rare mand fra filmene levede et så turbulent liv. Men ak alle mine barnedrømme og håb er hermed bristet. Når det nu er sagt, så er filmen bestemt værd at se. men jeg vil nu helst huske ham som her




Headhunterne derimod, var en glædelig overraskelse. Men sådan er jo som regel med film man ikke forventer det store af.
Filmen havde det hele god historie, action, mord, utroskab og humor. Så selvom den indimellem var mere blodig og billedligt meget afslørende, var jeg godt underholdt fra start til slut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar