torsdag den 27. oktober 2011

Lige nu, laver jeg...

Trods sygdom og diverse andre stressfulde og smertefulde ting så har jeg jo lovet nogen at lave kage til deres barnedåb på lørdag så idag har jeg mandet mig op og er gået igang med bageriet...
De skal have 38 cupkager og en lidt større kage, så der i hvert tilfælde er til 50 mennesker.
så lige nu bager jeg hummingbird cupkager, vanilie med fersken i bunden cupkager og chokolade med cheesekage fyld cupkager.
Derudover har jeg en browniebund en vanilebund og en karamelnøddebund, inde imellem bundende skal der være hvid chokolademoussemed limeskal i og jordbær. jeg tror det kommer til at smage tossegodt, desværre skal jeg ikke selv med barnedåben så jeg får ikke set den store kage når den bliver skåret ud øv øv øv, men mon ikke jeg kan overtale værtsparret til at knipse et par billeder:-)
Nå men billedmontagen følger senere når jeg har fået lavet cupkager og kage færdig, så hæng på..

2 kommentarer:

  1. Hej Sabrina
    Trist at sygedommen har overmandet dig. Det er altså okay at aflyse en opgave pga sygdom. Men det lyder som om du er i gang, og det er jeg selvfølgelig mega glad for:-).

    Jeg vil gerne tage nogle billeder af dine flotte kager, og du er også velkommen til at blive og spise et stykke af lagkagen.

    Vi ses på lørdag

    Kh Mathilde

    SvarSlet
  2. Hej Mathilde
    Jeg er ved at være ovenpå igen, og jeg vil også rigtigt gerne lave de her kager, ellers går der jo længe inden jeg får chancen igen. Så du må endelig ikke tænke at det er en byrde for det er det ikke;-) vi ses lørdag og det kan da godt være at gerne vl smage lidt på lagkagen.

    SvarSlet