søndag den 16. oktober 2011

Ting der skal prøves i den nærmeste fremtid

Har på det seneste opdaget en del kage opskrifter som jeg absolut bliver nødt til at prøve. Så her kommer en lille liste:
1) Karamel og chokoladebars, som cookiecrumble har haft lagt ud på sin blog, lyder lidt som en blanding mellem mars bar og tvix. se opskriften her

2) Sydstatskagen fra Sarahs kager, som er noget så mærkeligt som en kage der ikke skal bages og hvor en af hovedingridenserne er skumfiduser se opskriften her

3) Mini cheesecakes med frugt på toppen, kan varieres i det uendelige, og lyder virkelig som en lille lækker sag se opskriften her

4) finde en brandgod cookie opskrift helst en som er lidt sej i skorpen, ala dem man kan købe hos baresso, de er bare så gode. Tror det bliver en fra hummingbird kagebogen der skal prøves i første omgang...

Derudover render jeg rundt og overvejer pynt til 50 cupcakes jeg skal lave til en barnedåb her i slutningen af måneden, hvilket jeg glæder mig til da det er længe siden jeg sidst har fået bagt nogle af dem.

 De har bestilt tre forskellige slags, chokolade med cheesecakefyld, hummingbird, og brownie derudover så har frie hænder så lige nu leder jeg efter inspiration til pynt. har tænkt lidt på ugler i lyserøde farver da det er en pige  der skal døbes




Men hvad syntes I ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar