fredag den 31. august 2012

Ferieplaner og mad der smager

For lige om lidt så tager vi til Spanien, og ikke kun Spanien men den den dejligste del af Spanien som jo er Andalusien. Glæder mig helt vildt da jeg ikke har været der siden jeg boede der for godt 13 år siden. Da jeg boede der fik jeg ikke set Alhambra i Granada, så det skal jeg denne gang. Har også i tankerne måske at tage en tur over strædet og se Gibraltar en dag og måske videre over til Marrocco, Hmm måske jeg har for mange planer??


Ellers vil jeg bare bringe et par billeder af en lækker svine/kalve hakkebøf (ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det)
med en drønlækker peberfrugtsalat til og lidt græsk yougurt rørt med æble og salt og peber, Uhmm.



Hvad med jer har i været nogle gode steder på ferie eller skal i et godt sted hen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar