onsdag den 26. september 2012

Peanutbutter pandekager u.mel og sukker

Jeg har drømt om de her pandekager i ugevis og nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave dem.
Syntes selv at de smager helt fantastisk og mætter dejligt, selvom de jo nok ikke er for de fedtforskrækkede!! Opskriften er inspireret af  Tatjana som har bloggen low carb lækkerier, men selvfølgelig  lavet på min måde.



Ingredienser til ca. 25 stk:
12 æg
1 dåse kokosmælk
130 gram crunchy peanutbutter eller anden nøddesmør.
80 gram valleproteinpulver (smagsneutral)
4 spsk Fiber Husk
4 tsk bagepulver
1 tsk flydende sød
1 tsk vaniljepulver
1 tsk kardemomme
½ tsk vaniliessens

Det helle væltes op i skål og røres godt sammen med en køkkenmaskine eller bare med piskeriset. Lad dejen stå og trække lidt så bliver den dejligt tyk.
De steges på panden med smør eller kokosolie (jeg bruger kokosolie), og jeg brugte en sovseske til at angive mængden af dej til hver pande kage..



Til sidst ja så skal man bare nyde dem evt. med frisk frugt eller som jeg med lidt sukkerfri marmelade uhmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar