onsdag den 14. november 2012

Hvad blev der af dagene! Og lidt om et eksperiment

Så nu sidder jeg her igen og hvad er der lige blevet af mine dage på det seneste? Det skal jeg sige jer de er blevet væk for mig.
Har bare rasende travlt lige i tiden, men med hvad? Livet, jobbet, hunden, ved det ikke helt selv, men jeg må konstatere at dagene bare forsvinder for mig mens jeg prøver at holde hovedet ovenvande.

Der bliver stadig lavet mad, og mit smoothie projekt kører stadig det er bare ikke hver dag jeg når det. Og de der grønkåls-chips er heller ikke blevet realiseret endnu.

Til gengæld er jeg hoppet med på Jane's. AKA Madbandittens eksperiment, for at se hvor mange forskellige fødevarer man indtager i løbet af en uge. Thomas Rohdes påstand er nemlig at man i stenalderen spiste mellem 120-150 forskellige fødevarer på en uge. Så det er jo spændende om vi i dagens Danmark kan leve op til det, eller om det víser sig at vi er blevet alt for ensidige i vores kostvalg. men mere om det når eksperimentet er slut mandag eller tirsdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar